czwartek, 2 sierpnia 2012

Kwiecista bluzka // Flower top

Pokochałam ten wzór od pierwszego wejrzenia - wiedziałam, że muszę go wydziergać, nie wiedziałam tylko dla kogo. Zdecydowałam, że będzie to nalepszy prezent dla Nadi, córki mojej przyjaciółki. Okazało się, że Nadii prezent sie podoba, więc ja jestem zadowolona.

It was love from first sight - I knew I had to knit it but question was who will get it. I decided it will be very good gift for Nadia, my friend's daughter. As it turn out, she loves it so I'm happy ;) 

Pattern: Seamless Flower T-shirt by Ewelina Murach
Yarn: Hjertegarn Blend Bamboo (70% Bamboo, 30% Cotton)/double strand/
Needle: 4,0mm; 4,5mm
  Nadia's top

Jak widać na zdjęciu niewiele włóczki mi zostało - dziergałam na oparach ;) Na szczęście wystarczyło.

 As you can see on photo not mych yarn left - I was knitting on fumes ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz