piątek, 6 czerwca 2014

Letnia kamizelka // Summer Vest

Nie było mnie bardzo dawno, bo czasu miałam niewiele. Synek większość czasu spędzał na rękach i przy piersi, spał tylko  na rękach. Nie dziergałam, więc nie miałam co pokazać. Teraz synek ma już 8 miesięcy i zwiedza świat sam zamiast na naszych rękach ;) Dzięki temu po pracy zdarza się, że mam chwilę na dzierganie ;)

Na początek kamizelka wydziergana podczas Summer KAL w zeszłym roku. To jest rozmiar na 12 miesięcy, ale pasuje już teraz - duże dziecko nam się trafiło ;)

Pattern: Summer Storm by Elena Nodel
Yarn: Jeans YarnArt
Needle: 3,50 mm i 4,00mm

1-blog4

Eliaszowi kamizelka się podoba najwyraźniej ;)

7 komentarzy:

  1. Słodziak w pięknej kamizelce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kamizelka i jaki model!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synka gratuluję - uroczy. A kamizelka świetnie pasuje.

      Usuń
    2. Antonina - dziękuję ;)

      Usuń

  3. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń